برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت پتروشیمی غدیر برای نخستین بار در بندر ماهشهر
برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت پتروشیمی غدیر برای نخستین بار در بندر ماهشهر

کلام قلم / به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، این مجمع با حضور ۶۹/۶۳ درصد سهامداران تشکیل و صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تصویب شد. در این مجمع ۹۰ درصد سود سهام، به ازای هر سهم ۹۳۰ تومان تقسیم شد. حسین صفاری مدیر عامل پتروشیمی غدیر گفت: در سال ۱۴۰۱ توانستیم رکورد […]

کلام قلم / به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، این مجمع با حضور ۶۹/۶۳ درصد سهامداران تشکیل و صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تصویب شد.

در این مجمع ۹۰ درصد سود سهام، به ازای هر سهم ۹۳۰ تومان تقسیم شد.

حسین صفاری مدیر عامل پتروشیمی غدیر گفت: در سال ۱۴۰۱ توانستیم رکورد رویایی ۱۳۲٫۵۰۴ تن را ثبت کنیم و قیمت جهانی pvc که با کاهش ۶۵ درصدی رو برو بود را با شکستن رکورد تولید جبران کنیم تا ضرری عاید سهامداران نشود.

وی در ادامه به شرح دلایل شکستن رکورد ها اشاره کرد و گفت: با اجرای بزرگترین تعمیرات اساسی جامع و تامین پایدار خوراک کلر، تامین به موقع مواد شیمیایی و تجهیزات توانستیم رکورد رویایی را ثبت کنیم.

وی به مهم ترین اقدامات این شرکت در حوزه منابع انسانی اشاره کرد و گفت: ما با تغییر نگرش در حوزه منابع انسانی و تبدیل نیروی انسانی به سرمایه ای انسانی با توجه به افزایش سن کارخانه، اصلاح طبقه بندی مشاغل و تولید محور کردن کارانه قدم های خوبی را برداشتیم.

صفاری درباره مهم‌ترین اقدامات شرکت پتروشیمی غدیر در سال ۱۴۰۱ بیان کرد: اقدامات خوبی همچون رفع انحصار تجهیزات استراتژیک( خرید و ساخت) کمپرسور درایر و مواد شیمیایی، طراحی و اجرای سیستم نظارت جامع CCTV، اختلاط دو نوع کاتالیست با برند های متفاوت برای اولین بار در پتروشیمی غدیر و افزایش LOAD واحد تا صد در صد ظرفیت اسمی، خرید سهام دماوند انرژی عسلویه، داشتیم و خبرهای خوبی هم در سال جاری خواهیم داشت.

وی افزود: احداث واحد کلر الکالی، خرید واحدVCM و واحد PVC، خرید مواد حساس کارخانه به اندازه ای مصرف دو سال را در برنامه‌های امسال شرکت داریم.