رکورد تولید فصلی/آماده بکاری عملیاتی بالاتر از استانداردهای جهانی در فولاد اکسین خوزستان محقق شد
رکورد تولید فصلی/آماده بکاری عملیاتی بالاتر از استانداردهای جهانی در فولاد اکسین خوزستان محقق شد

کلام قلم / به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، علی محمدی مدیر عامل فولاد اکسین خوزستان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی شرکت، از ثبت رکورد های پیاپی در آماده بکاری تجهیزات و تولید ورق های فولادی در این شرکت خبر داد و گفت: خوشبختانه با تدابیر صحیح و برنامه ریزی دقیق در واحد‌های بهره‌برداری شرکت […]

کلام قلم / به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، علی محمدی مدیر عامل فولاد اکسین خوزستان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی شرکت، از ثبت رکورد های پیاپی در آماده بکاری تجهیزات و تولید ورق های فولادی در این شرکت خبر داد و گفت: خوشبختانه با تدابیر صحیح و برنامه ریزی دقیق در واحد‌های بهره‌برداری شرکت و همچنین تلاش شبانه روزی کلیه کارکنان، روند تولید بسیار مطلوب و علاوه بر دست‌یابی ۱۲۰ درصدی اهداف تعیین شده، رکوردهای تازه ای در تولید و آماده بکاری خط تولید در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ در این شرکت محقق شود.

وی خاطر نشان کرد: عملکرد صحیح، برنامه ریزی دقیق، انسجام و وحدت رویه در تمام واحد‌های و سطوح سازمانی شرکت موجب گردید تا علاوه بر برقراری تولید، رکوردهای تولیدی محقق شود. لذا قدردان زحمات یکایک کارکنان خانواده بزرگ فولاد اکسین که با دوری از عواملی که آرامش شرکت برهم می‌زند، توانستند بهاری پر بار را برای اکسین رقم بزنند.

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بیان کرد: طبق آمارها در حوزه بهره برداری بهترین عملکرد در آماده بکاری عملیاتی، بهترین رکورد توقفات فنی و کمترین توقفات اضطراری خط تولید در سه ماهه ابتدایی سال جاری محقق شد.

مهندس محمدی در ادامه گفت: آماده بکاری عملیاتی بر اساس اسناد شرکت سازنده (دانیلی) ۷۹ درصد و بر اساس اهداف و استراتژی های تعیین شده شرکت در سال جاری ۸۹.۷ درصد می باشد، این در حالیست که متخصصین جوان فولاد اکسین توانستند با تلاش شبانه روزی و کنترل لحظه ای عمکلرد تجهیزات به آماده بکاری عملیاتی ۹۵.۲ درصد دست یابند که *بالاتر از استانداردهای جهانی* می باشد.

وی در ادامه با اشاره به کمترین میزان توقفات فنی خط تولید بیان کرد: برای اولین بار در شرکت فولاد اکسین خوزستان کمترین میزان توقفات فنی به میزان ۳۴ ساعت و ۵۴ دقیقه و همچنین کمترین توقفات اضطراری به میزان ۱۱ ساعت ۵۹ دقیقه ثبت شد که علاوه بر آماده بکاری عملیاتی ۹۵.۲ درصدی خط تولید، رکورد تولید فصلی را در این شرکت محقق کرد.

علی محمدی مدیر عامل شرکت در خصوص عملکرد فولاد اکسین خوزستان در تولید ورق های فولادی خاطر نشان کرد: تناژ اسلب تولیدی در فصل بهار بالغ بر ۲۲۵ هزار تن بوده که در سه سال اخیر بی سابقه می باشد، همچنین بیش از ۹۸ درصد تولیدات ورق‌های API و آلیاژی خاص با ارزش افزوده بالا بوده است.

وی افزود: فولاد اکسین خوزستان یکی از شرکت های *سرآمد در صنعت فولاد کشور* بوده که با تولید انبوه ورق های عریض فولادی استحکام بالا در اجرای پروژه‌های ملی به خوبی نقش آفرینی می کند.

*رکوردهای تاریخی ثبت شده در فولاد اکسین نتیجه همدلی و هم افزایی همه کارکنان شرکت می باشد*

محمدی خاطر نشان کرد: موفقیت های حاصله نتیجه کار تیمی و همدلی در سایر واحدها منجمله حوزه بهره برداری و همچنین آرامش روانی بوجود آمده در شرکت می باشد که شایسته تقدیر است.

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در پایان از همدلی و همراهی اعضای محترم هیات مدیره که با حمایت های خود در رفع موانع شرکت ثبات، همدلی و آرامش را در کلیه حوزه های کاری ایجاد نمودند تشکر کرد و از کلیه کارکنان در سایر حوزه های کاری که با تلاش شبانه روزی در گرمای طاقت فرسای استان خوزستان به این رکوردها دست یافتند، تقدیر و تشکر نمود.