پیام دکتر خلیل عسکری به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر ،روز مقاومت و ایثار
پیام دکتر خلیل عسکری به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر ،روز مقاومت و ایثار

به گزارش کلام قلم، دکتر خلیل عسکری به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر ،روز مقاومت ،ایثارپیامی منتشر نمود. در متن این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم مردم سرافراز و آگاه ایران اسلامی در طول تاریخ خود هیچ گاه ذلت و تجاوز را نپذیرفته و همواره منادی صلح، ثبات، آرامش و دوستی بوده […]

به گزارش کلام قلم، دکتر خلیل عسکری به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر ،روز مقاومت ،ایثارپیامی منتشر نمود. در متن این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم سرافراز و آگاه ایران اسلامی در طول تاریخ خود هیچ گاه ذلت و تجاوز را نپذیرفته و همواره منادی صلح، ثبات، آرامش و دوستی بوده است ولی هر گاه مورد تهاجم یا تعدی بیگانه قرار گرفته با پاسخ کوبنده و دندان شکن آنها را غافلگیر نموده است. حماسه عظیم و ماندگار فتح خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ جلوه‌ای عظیم از نصرت الهی و محصول همبستگی وحضور حماسی ملت غیور ایران اسلامی در حفاظت از میهن اسلامیمان، پیروزی در تقابل اراده‌ها و به ثمر رساندن وعده الهی است که “اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم”- ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آئین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد و رزمندگان اسلام با حماسه آفرینی خود در سوم خرداد سال ۶۱ به جهانیان نشان دادند که فتح خرمشهر تنها فتح یک خاک نبود بلکه فتح ارزش های ناب اسلامی و اعتقادی بود.
حماسه آزادسازی «خرمشهر» یکی از رویدادهای مهم تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران است که با مدد الهی و صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم به وقوع پیوست که عظمت آن برای همیشه در حافظه تاریخی ملت ما به یادگار خواهد ماند.
اینجانب، فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به محضر فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی)، عموم مردم شهید پرور شهرستان بندر ماهشهر، خصوصاً خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز تبریک عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال برای ملت بزرگ ایران اقتدار و سربلندی روز افزون و برای شهدای والامقام دفاع مقدس، رحمت بی‌کران و علو درجات مسالت می‌نمایم.
و من الله التوفیق