بوستان خانواده واقع درشورابیل، تابستان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد
بوستان خانواده واقع درشورابیل، تابستان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد
شهردار اردبیل از احداث بوستان ۴ هکتاری خانواده در مجموعه گردشگری شورابیل و افتتاح آن در تابستان سال جاری خبر داد.

به گزارش کلام قلم به نقل از  تایماز نیوز، محمود صفری با اعلام این خبر اظهار کرد: پارک ۴ هکتاری خانواده در ضلع جنوبی مجموعه نمونه گردشگری شورابیل تابستان سالجاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت شهرداری در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهری، ادامه داد: همزمان با پارک خانواده شورابیل، عملیات اجرایی پارک ۳ هکتاری بعثت و پارک ۶ هکتاری میراشرف نیز در حال انجام است که هر ۳ پارک طی سال جاری تکمیل و افتتاح خواهد شد.

شهردار اردبیل با اشاره به فعالیت‌های در حال انجام در بوستان خانواده گفت: عملیات عمرانی پارک در حال انجام است و پارک طی چند ماه آتی کامل خواهد شد؛ تلاش می‌کنیم در مجموعه گردشگری شورابیل امکانات رفاهی مناسبی را برای شهروندان و گردشگران فراهم کنیم.

شهردار گفت: این بوستان در ضلع جنوبی مجتمع توریستی تفریحی شورابیل با هدف افزایش جاذبه‌های گردشگری شورابیل، توسعه فضای سبز تحکیم بنیاد خانواده، تقویت روحیه و ارتقا سلامت عمومی خانواده‌ها احداث خواهد شد.

صفری با بیان این‌که دریاچه شورابیل به عنوان تنها دریاچه درون‌شهری کشور، قابلیت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری بالقوه‌ای دارد که جذب سرمایه‌گذار در اولویت برنامه کاری شهرداری است، اضافه کرد: در راستای معرفی شورابیل، کتاب ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این مجموعه چاپ شده است که در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی بین سرمایه‌گذاران توزیع می‌شود و از هرگونه سرمایه‌گذاری در مجموعه شورابیل استقبال خواهیم کرد.

وی افزود: در حال حاضر ۸ پارک بزرگ در شورابیل در اختیار همشهریان قرار دارد و پارکینگ شورابیل نیز جهت کاهش ترافیک خیابان‌های مجاور رایگان خواهد بود.

  • منبع خبر : مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل