معاونت فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل
معاونت فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل

به گزارش کلام قلم، به همت معاونت فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل جشن باشکوه روز جوان  باحضور سیل عظیمی از جوانان در سالن فدک برگزار شد. این جشن که با مشارکت انجمن های مردم نهاد برگزار شد با استقبال فراوان جوانان و دانشجویان روبرو شد. در ادامه دکتر محمدرضا صفری […]

به گزارش کلام قلم، به همت معاونت فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل جشن باشکوه روز جوان  باحضور سیل عظیمی از جوانان در سالن فدک برگزار شد. این جشن که با مشارکت انجمن های مردم نهاد برگزار شد با استقبال فراوان جوانان و دانشجویان روبرو شد.

در ادامه دکتر محمدرضا صفری چاکری  رئیس کمیته دانشجویی  انجمن مردم نهاد پیشگامان زندگی نوین درباره مراسم افزود:

جشن روز جوان با تلاش معاونت فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل برگزار شد و  با توجه به مسولیت برگزاری هرچه بهتر این مراسم بر عهده موسسه مردم نهاد پیشگامان زندگی نوین بود تمام تلاش جود را جهت برگزاری هرچه بهتر این مراسم انجام دادیم تا بتوانیم به نحو احسن تمام برنامه های ابلاغی را پیش ببریم.

دکتر صفری در ادامه از زحمات تمام ادارات و نهاد های برگزار کننده و تمام  ارگان ها و افرادی که در برگزاری هر چه بهتر این مراسم  دخیل بودند تقدیر و تشکر کردند و افزودند که در حال برنامه ریزی برای جشن بزرگ روز روانشناس  هستند که برای اولین بار در سطح استان اجرا خواهد شد که یک تحول و برنامه جدید در استان اردبیل خواهد بود.

عکاس: نگار احمدی