برهم زدن نظم و امنیت خط قرمز پلیس/ با معاندان و هنجارشکنان با پُتک آهنین پلیس برخورد خواهد شد
برهم زدن نظم و امنیت خط قرمز پلیس/ با معاندان و هنجارشکنان با پُتک آهنین پلیس برخورد خواهد شد
فرمانده انتظامی استان خوزستان در مراسم وداع با پیکر شهید امنیت "محمد قنبری" گفت: کسانی که بخواهند امنیت استان را زیر سوال ببرند با پُتک آهنین پلیس به نمایندگی از طرف مردم با آن‌ها برخورد خواهد شد.

به گزارش کلام قلم به نقل از پایگاه خبری هنر قلم و خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمود میرفیضی” در مراسم وداع با پیکر شهید امنیت “محمد قنبری” اظهار داشت: خداوند را شاکر هستم که درب شهادت همچنان در حوزه نیروی مقدس انتظامی جمهوری اسلامی باز است و افتخار پلیس این است که جان ناقابل خود را برای امنیت مردم شریف، عزیز و به نظرم بهترین مردم دنیا که در هر جایی نیاز باشد، نثار می‌کنند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس در هر جایی که نیاز باشد حاضر هستند، افزود: اگر در حوزه امنیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی خدشه‌ای به آن وارد شود ماموران پلیس با تمام توان و حتی جان عزیز خود را فدا می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه ماموران پلیس افتخار می‌کنند که خادم بهترین مردم هستند، بیان داشت: خانواده معظم شهید گرانقدر محمد قنبری برای مجموعه انتظامی در برقراری نظم امنیت و برخورد با هنجارشکنان مایه افتخار هستند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: معاندان و هنجارشکنان بدانند که خط قرمز پلیس برهم زدن نظم و امنیت و به نوعی هنجارشکنی و خدشه وارد کردن به امنیت مردم است.
سردار میرفیضی تصریح کرد: معاندان و هنجارشکنان این را بدانند که مجموعه انتظامی استان خوزستان در این حوزه با هیچ کسی تعارف ندارد و کسانی که بخواهند امنیت استان و احساس آن را زیر سوال ببرند با پُتک آهنین پلیس به نمایندگی از طرف مردم با آن‌ها برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: افتخار می کنم به این شهید عزیز که در راه برقراری امنیت جان خود را هدیه کرد.