انتخاب ۵ معلم نمونه در همدان
انتخاب ۵ معلم نمونه در همدان
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان همدان از انتخاب پنج معلم نمونه در سال تحصیلی ۱۴۰۲_ ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش کلام قلم به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، رضا زارعی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخاب معلم نمونه در استان اظهار کرد: از بین فرهنگیان تعداد یک‌هزار و ۲۲۹ نفر مستندات و مدارک مورد نیاز خود را در سایت ltms.medu.ir بارگذاری کرده‌اند.

وی افزود: در مرحله اول داوری توسط شورای مدرسه انجام و ۵۹۴ همکار از مرحله مدرسه‌ای به منطقه‌ای راه یافتند، در مرحله دوم داوری توسط معلمان توانمند، موفق و معتمد منطقه‌ای انجام و ۶۵ همکار از مرحله منطقه‌ای به استانی راه یافتند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در مرحله سوم نیز داوری توسط داوران منتخب استانی انجام شد و پنج همکار از بین ۶۵ نفر به عنوان معلمان نمونه به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: براساس مصوبه ستاد بزرگداشت مقام معلم استان، ۳۸ سهمیه استانی نیز به غیر از معلمان به مدیران و عوامل کیفیت بخشی مدارس (مربیان پرورشی، سلامت و…) در سطح استان تخصیص یافته است.

زارعی تصریح کرد: در انتخاب معلم نمونه چند اصل مهم را رعایت کردیم، اول اصل فراگیری، یعنی بزرگداشت مقام معلم برای همه معلمان است نه چند معلم نمونه، دوم اصل مشارکت‌جویی و مشارکت‌پذیری است که دستگاه‌های دیگر نقش تکریم معلمان را انجام دهند و اصل بعدی ایجاد امید و شورآفرینی برای دستگاه تعلیم و تربیت.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس