مصاحبه با مدیر مسئول انتشارات آروین نگار
مصاحبه با مدیر مسئول انتشارات آروین نگار

به گزارش پایگاه خبری کلام قلم، بالاترین مقام در انتشارات ، مدیرمسئول می باشد و وظیفه آن نیز طبعا مثل هر مدیری در هر واحدی، مدیریت آن واحد و تصمیم گیری درباب امور انتشارات است. لذا رسانه کلام قلم با مدیر مسئول پرتلاش، خوش فکر و توانا انتشارات آروین نگار جناب آقای قاصدی در خصوص خودشان و […]

به گزارش پایگاه خبری کلام قلم، بالاترین مقام در انتشارات ، مدیرمسئول می باشد و وظیفه آن نیز طبعا مثل هر مدیری در هر واحدی، مدیریت آن واحد و تصمیم گیری درباب امور انتشارات است.

لذا رسانه کلام قلم با مدیر مسئول پرتلاش، خوش فکر و توانا انتشارات آروین نگار جناب آقای قاصدی در خصوص خودشان و انتشارات شان به گفتگو نشست و در دنباله تقدیم نگاه سبز تان می گردد.

مصاحبه گر: دکتر سید محمدرضا حسینی علی آباد مدیرمسئول پایگاه خبری کلام قلم

حسینی علی آباد: جناب قاصدی در ابتدا خودتان را برای ما معرفی کنید

قاصدی: اینجانب محرمعلی قاصدی مدیر مسئول انتشارات آروین نگار از سال ۱۳۸۳ در عرصه فرهنگی به عنوان کارمند در انتشارات سها دانش مشغول به کار بودم و از سال ۱۴۰۰ به عنوان موسس این انتشارات مشغول به فعالیت گشته ام.

حسینی علی آباد: انتشارات آروین نگار در چه زمینه هایی کتاب را چاپ و انتشار می دهد؟ 

قاصدی: در زمینه برق و الکترونیک،فنی مهندسی،مدیریت و روانشناسی

حسینی علی آباد: با توجه به اینکه مدیریت انتشارات را بر عهده دارید ، لطفاً برای مخاطبین بفرمایید کار نشر چه پیش نیازی دارد؟ 

قاصدی: پیشینه مورد نیاز جهت امر انتشارات تجربه چندین ساله و علاقه وافر به این شغل یکی از ملزومات کار نشر می باشد.

حسینی علی آباد: اقای قاصدی ، شما به عنوان بالاترین مقام در موسسه انتشاراتی ، برای ما بفرمایید جهت موفقیت در هر کسب و کار، آیا تحصیلات دانشگاهی ضروری است و این ضروریت را شما چقدر می دانید؟ 

قاصدی: برای این کار تنها تحصیلات دانشگاهی جواب گوی این شغل نمی باشد حتماً باید تجربه لازم را در این شغل کسب کرده باشی تا در همه امورات نشر(تولید،بازاریابی، مدیریت و پشتکار لازم) جهت دوام آوردن در این بازار یک امر ضروری است.

حسینی علی آباد: شما برای مخاطبین ما چه کتابی را جهت مطالعه توصیه می نمایید؟

قاصدی: کتاب های مدیریت و روانشناسی

حسینی علی آباد: جناب قاصدی ، هستند کسانی که می گویند در آغاز کسب و کار ، بایستی تمامی امکانات مهیا باشد ، شما با این دسته از افراد چه سخنی دارید؟ 

قاصدی: برای این شغل حتماً باید خاک این شغل را خورده باشی و تجربه و مهارت لازم را کسب کرده باشی. تنها امکانات جواب گوی این شغل نمی باشد.

حسینی علی آباد: شما نمایشگاه کتاب که برگزار می‌شود را تا چه میزان در افزایش فرهنگ کتاب خوانی موثر و تاثیرگذار می دانید؟ 

قاصدی: یکی از راه های ارتباط موثر با مصرف کننده و خوانندگان کتاب و اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزاری نمایشگاه های فرهنگی است زیرا نمایشگاه ها باعث می‌شوند عدالت در همه ی شهرستان ها و دسترسی همه خوانندگان کتاب موجب گردد.

حسینی علی آباد: آیا در توسعه فعالیت خود در انتشارات ، به اهداف خود رسیده اید؟

قاصدی: نه متاسفانه با این همه فعالیت و تجربه و پشتکار در این شغل متاسفانه به اهداف خود نرسیده ام.

حسینی علی آباد: جناب قاصدی ، کتب ایکه در این انتشارات به چاپ می رسند در درجه نخست دارای چه معیارهایی هستند؟

قاصدی: نخست کیفیت دوم کتب کاربردی جهت امر اشتغال زایی مثل کتب تعمیرات الکترونیکی

حسینی علی آباد: در پایان چنانچه سخنی باقی ماند ، بفرمایید

قاصدی: در پایان آنچه مطمئنیم این این است که خواندن راه را برای شما باز می‌کند.خواندن شما را با آنچه در ذهنتان به آن نیاز دارید،روبه رو می‌کند و امکان دسترسی به آرمان های شما را فراهم می سازد.

کلام قلم از جناب آقای قاصدی بابت این گفتگو تشکر می کند و برای ایشان و همکاران اش در انتشارات آروین نگار آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون دارد.