مبارزه با سرقت، جرائم خشن و مواد مخدر در اولویت پلیس است
مبارزه با سرقت، جرائم خشن و مواد مخدر در اولویت پلیس است
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مبارزه با جرائم خشن، مبارزه با سرقت و مبارزه با مواد مخدر خط قرمز پلیس و جزء اولویت‌های انتظامی کشور است.

به گزارش کلام قلم به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم رضایی بعد از ظهر امروز در کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی گلستان، اظهار کرد: موضوع رعایت عفاف و حجاب مطالبه عمومی مردم است و پلیس بر اساس قانون و وظایف خود در این راستا ورود کرده است.

وی ادامه داد: دشمنان با تمام ظرفیت در حال تلاش هستند تا جوانان را به انحراف بکشانند و در این شرایط همه ما باید هوشیار باشیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: مردم در روزهای اخیر استقبال بسیار خوبی از طرح‌های پلیس در مقابله با کشف حجاب داشته‌اند و ما نیز از همکاری خوب آحاد مردم سپاسگزاریم.

رضایی با اشاره به اینکه عملکرد ما باید به گونه‌ای باشد که شرمنده شهداء نباشیم، گفت: پلیس تکیه‌گاه مظلومان است و اجازه نخواهیم داد دستی برای ناامنی مردم بالا برود.

وی با اشاره به طرح‌های مقابله با اراذل و اوباش، مبارزه با توزیع و تولید مواد مخدر و جرائم خشن بیان کرد: جرائم خشن، جرائم مرتبط با مواد مخدر و سرقت جزء خط قرمز پلیس است و ما با تمام ظرفیت در این بخش‌ها وارد شده‌ایم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: خوشبختانه در مجموعه انتظامی گلستان هماهنگی و هم‌افزایی خوبی برقرار است و تلاش ما بر این است بتوانیم خدمت صادقانه را به مردم ارائه دهیم.

رضایی متذکر شد: ارتباط خوبی که امروز بین مردم و پلیس ۱۱۰ برقرار شده حاصل از اعتماد مردم به پلیس است و ما نیز در تلاشیم پاسخ این اعتماد را با عملکرد مناسب ارائه دهیم.

وی در پایان بیان کرد: هیچ سازمانی بدون مشارکت مردمی موفق نخواهد شد و من از تمامی مردم عزیز ایران که در گوشه گوشه این سرزمین پلیس را در اجرای ماموریت‌ها که نتیجه آن ایجاد امنیت است کمک می‌کنند تشکر می‌کنم.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس