جایزه برتر WPCEA سال ۲۰۲۳ در حوزه مسئولیت های اجتماعی با ابتکارات دکتر امین امرایی به شرکت پتروشیمی مارون رسید
جایزه برتر WPCEA سال ۲۰۲۳ در حوزه مسئولیت های اجتماعی با ابتکارات دکتر امین امرایی به شرکت پتروشیمی مارون رسید

به گزارش کلام قلم به نقل از پایگاه خبری تجهیز نیوز  و  آوردگاه معتبر WPC  جایزه برتر WPCEA  سال ۲۰۲۳ در حوزه مسئولیت های اجتماعی با ابتکارات دکتر امین امرایی به شرکت پتروشیمی مارون رسید . این رویداد بین المللی با حضور نمایندگان تمامی شرکت های بزرگ و غول های نفتی و تکنولوژیکی دنیا برگزار […]

به گزارش کلام قلم به نقل از پایگاه خبری تجهیز نیوز  و  آوردگاه معتبر WPC  جایزه برتر WPCEA  سال ۲۰۲۳ در حوزه مسئولیت های اجتماعی با ابتکارات دکتر امین امرایی به شرکت پتروشیمی مارون رسید .

این رویداد بین المللی با حضور نمایندگان تمامی شرکت های بزرگ و غول های نفتی و تکنولوژیکی دنیا برگزار می شود و علاوه بر بازدید از نمایشگاه تخصصی، پنل های متعددی را در سطح روسای جمهور، وزرای نفت و انرژی، مدیران عامل شرکت های بزرگ و نمایندگان صنعت نفت کشورها ارائه می کند که در آن فرصت بی سابقه ای برای کسب اطلاعات، آشنایی با تکنولوژی های نوین، و به اشتراک گذاری تجربه برای سایر شرکت کنندگان فراهم می باشد.

 

بنابراین گزارش، آوردگاه معتبر WPC  که با هدف شناسایی و معرفی شرکت های فعال با عالی ترین درجه و سطح استاندارد شکل گرفته است، برجسته ترین پروژه ها و نوآوری های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در سه محور توسعه تکنولوژی، مسئولیت اجتماعی و تعالی جوانان، در قالب جایزه تعالی به رقابت می پردازند.

 

بر این اساس شرکت پتروشیمی مارون  با مدیریت دکتر امین امرایی توانست با درخشش در میان کشورهای مختلف جهان، و متقاعد ساختن داوران برجسته بین المللی، افتخاری بی سابقه را رقم زده و به عنوان برترین شرکت جهان قرار گیرد.

 

گفتنی است شرکت پتروشیمی مارون، با دریافت این عنوان ارزشمند بین المللی توانست بار دیگر نام خود را در عرصه جهانی و در سطح بهترین ها مطرح نماید.