تفتا در مسیر توسعه / برگزاری اولین رویداد سالانه هلدینگ تفتا
تفتا در مسیر توسعه / برگزاری اولین رویداد سالانه هلدینگ تفتا

به گزارش کلام قلم به نقل از  افق تهران؛ این مجموعه توانسته است با بررسی‌های بازار هدف و مناسبات فرهنگ بانکداری از سمت مشتریان حقیقی و حقوقی مناسبات رفتاری خود را تنظیم کند. همچنین توانسته با به کارگیری مکانیزم نوین در حوزه بانکداری دیجیتال خدمات شایسته‌ای برای مخاطبان مجازی ایجاد کند. در همین راستا می‌توان […]

به گزارش کلام قلم به نقل از  افق تهران؛ این مجموعه توانسته است با بررسی‌های بازار هدف و مناسبات فرهنگ بانکداری از سمت مشتریان حقیقی و حقوقی مناسبات رفتاری خود را تنظیم کند. همچنین توانسته با به کارگیری مکانیزم نوین در حوزه بانکداری دیجیتال خدمات شایسته‌ای برای مخاطبان مجازی ایجاد کند.

در همین راستا می‌توان به ۸ شرکت از زیر مجموعه های هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت با عناوین تکنو تجارت، سیمرغ تجارت، تجارت شایان، چابک تجارت، ایران کیش، تاتا، زفتا و داتا اشاره کرد.

در همین راستا اولین رویداد سالانه هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت با حضور مدیران ارشد ۸ شرکت تابعه در شامگاه شنبه ۲۴ تیر ماه در محل فرهنگی سالن رودکی برگزار شد. این رویداد به روشی ابتکارآمیز برگزار شد بگونه ای که در کنار معرفی خدمات هر یک از شرکت‌ها توسط مدیران عامل، نت‌ها و آلات موسیقی هم به عنوان نماد فرهنگی هرکدام از شرکت‌ها معرفی شد.

محمد فرجود مدیرعامل کنونی هلدینگ تفتا که در کارنامه خود مدیریت سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران و همچنین یکی از مدیران ارشد شرکت همراه اول را در کارنامه خود دارد توانسته در مدت دو سال اخیر آهنگ توسعه و پیشرفت بانک تجارت در حوزه بانکداری دیجیتال و عبور از بانکداری سنتی به سمت بانکداری مدرن و نئو بانک‌ها را از مسیر فعالیت‌های هلدینگ تفتا سرعت ببخشد

یادآور می‌شود رویداد سالانه تفتا بیش از هر چیر نشان از همبستگی و تعامل مدیران ارشد و مدیران میانی این مجموعه در جهت رشد و شکوفایی بانکداری نوین شکل گرفت که امیدواریم اینگونه اقدامات خلاقانه و توسعه محور ادامه یابد.