برشی از سخنرانی پروفسور عبدالحمید ابراهیمی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، در سومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار در سالن اجلاس سران | علیرضا محمودی فرد
برشی از سخنرانی پروفسور عبدالحمید ابراهیمی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، در سومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار در سالن اجلاس سران | علیرضا محمودی فرد
طبق گزارش کلام قلم، در سومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار، پروفسور عبدالحمید ابراهیمی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، در سخنرانی خود با عنوان تحول بزرگ، از پایداری به بازسازی ضمن ارایه تعریف جدیدی از بازاریابی گفت: مدیریت بازاریابی در واقع مردم‌یابی است... | گزارش‌گر: علیرضا محمودی فرد

طبق گزارش کلام قلم، سومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار، با حضور جمع کثیری از فرهیختگان، اساتید، محققین، دانشجویان و تیم‌های رسانه‌ای در ۲۲م مردادماه ۱۴۰۳ در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی، برگزار گردید.
پروفسور عبدالحمید ابراهیمی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در بخش نشست تخصصی تحول دیجیتال، بخش خصوصی و ماندگاری کسب و کارها در سخنرانی خود با عنوان تحول بزرگ، از پایداری به بازسازی ضمن ارایه تعریف جدیدی از بازاریابی گفت: مدیریت بازاریابی در واقع مردم‌یابی است.
وی با اشاره به اینکه فقط روی معلول صحبت می‌شود در حالی که باید علت پیدا شود، پیشنهاد داد: ما باید به عنوان یک کشور نمونه، بخش مستقلی تحت عنوان وزارت تعقل و پایدارسازی تاسیس کنیم چرا که سیستم آموزش مربوط به این مهم، بسیار گسترده‌تر از سیستم آموزش و پرورش است.


دکتر ابراهیمی با تاکید بر اینکه همه باید در این بازسازی سهم داشته باشند اظهار داشت: این تحول باید از روستاها شروع شود بدین ترتیب که هر روستا با یک سیستم آموزشی باید طوری باشد که بتوان در یک بخش کوچک هرکس وظیفه خود را انجام دهد.


وی با اظهار تأسف از اینکه محققین جهانی معتقدند دنیا از یک بحران چند جانبه به سمت یک بحران دایمی در حال حرکت است، مطرح کرد: تقریبا هیچ یک از اقدامات سازمانی، آب و هوایی که در کشورهای مختلف انجام می شود در مسیر درستی نیست و بازرگانان نیز تلاش می‌کنند فقط از جنبه اقتصادی خود از طبیعت سود ببرند.


دکتر ابراهیمی در پایان با ارایه پیشنهاد تاسیس «وزارتخانه بازسازی مدرن» بیان داشت: بازسازی به معنی بازسازی نمودن خدمات مشترک برای همگان بوده و باید با نیازهای فوری جامعه شروع شود. بازسازی از پایداری مهمتر بوده و برای کل جامعه ثروت‌آفرین است.

گزارش‌گر: علیرضا محمودی فرد

  • نویسنده : علیرضا محمودی فرد