انتصاب دکتر سید محمدرضا میری لواسانی به عنوان مدیر عامل پتروشیمی پردیس
انتصاب دکتر سید محمدرضا میری لواسانی به عنوان مدیر عامل پتروشیمی پردیس

به گزارش کلام قلم، سید محمدرضا میری لواسانی دانش ­آموخته دکتری مدیریت ریسک از دانشگاه لیورپول انگلیس، عضو هیات علمی دانشگاه و مدرس دروس انرژی، مالی و اقتصادی در مقطع ارشد و دکتری می ­باشد. ریاست هیات مدیره شرکت­­های بیمه البرز، سرمایه­ گذاری تجارت بیمه نو، عضویت در هیات مدیره لیزینگ آریا دانا، آرمان اطلس، […]

به گزارش کلام قلم، سید محمدرضا میری لواسانی دانش ­آموخته دکتری مدیریت ریسک از دانشگاه لیورپول انگلیس، عضو هیات علمی دانشگاه و مدرس دروس انرژی، مالی و اقتصادی در مقطع ارشد و دکتری می ­باشد.

ریاست هیات مدیره شرکت­­های بیمه البرز، سرمایه­ گذاری تجارت بیمه نو، عضویت در هیات مدیره لیزینگ آریا دانا، آرمان اطلس، ثمین پترو دانا، مشاور شرکت­های نفت و گاز پارس، شرکت ملی نفت، شرکت صنایع دریایی فراساحل و معاون ریسک بانک دی از جمله سوابق این مدیر متخصص و با سابقه است.

مدیر عاملی شرکت آلومینیوم اراک آخرین تجربه این مدیر برنامه­ محور می­باشد که در حدود ۱۸ ماه قائم مقامی و مدیر عاملی، با توجه ویژه به تولید با کیفیت، مدیریت بهای­ تمام­ شده، صادرات، مدیریت زمان و هزینه در اجرای طرح­های توسعه­ ای، توانست این شرکت را در رتبه ۷۵ از صد شرکت برتر معرفی و با وجود تحریم ­های ظالمانه صادرات حدود ۲۰۰ میلیون دلاری در سال ۱۴۰۱ را  به همراه داشته باشد. این مدیر جوان علمی و عملیاتی ضمن تجربه کافی در حوزه ­های تولیدی، بازرگانی، لجستیک، تعمیرات و نگهداری، HSE ، تسلط کامل به زبان خارجی و مذاکره ­های بازرگانی را نیز دارا می­باشد. تخصص کامل در حوزه تامین منابع، اجرای طرح­های توسعه ­ای و شناخت کامل از بازار سرمایه از جمله دیگر توانمندی­های این مدیر متعهد و اخلاق­ مدار است.

انتصاب این مدیر خوش نام در پتروشیمی پردیس نوید دهنده اتفاقات مثبت و چشم­گیر در این شرکت اوره ساز بوده و انتظار می رود با دکترین کاری این مدیر برنامه­ محور، ارزش ­آفرینی و سودآوری حداکثری برای سهامداران و ذینفعان این شرکت به همراه داشته باشد.