آزادی۲۰۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد ومالی با کمک خیرین آذربایجان غربی
آزادی۲۰۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد ومالی با کمک خیرین آذربایجان غربی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: مردم نیکوسرشت و خیر استان در جشنهای گلریزان امسال کار بی نظیری در سطح کشور انجام دادند و با کمکهای بسیار ارزشمند خود موجبات آزادی تعداد زیادی از زندانیان را فراهم آوردند و در یک و نیم ماه گذشته ۲۰۰نفر از آن‌ها آزاد شدند.

به گزارش کلام قلم به نقل از خبرگزاری فارس ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در آئین آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد و محکومین مالی که در زندان مرکزی ارومیه برگزار شد اظهار داشت: در آخرین لحظات ماه بندگی و نور و رحمت الهی قرار داریم و آرزو داریم به حق این ماه عزیز توانسته باشیم اندوخته ای برای طول سال داشته باشیم و از بخشیده شدگان این ماه با برکت الهی باشیم.

عتباتی گفت:مردم نیکوسرشت و خیر استان در جشنهای گلریزان امسال گل کاشتند و کاری بی نظیر را در سطح کشور انجام دادند و با کمکهای بسیار ارزشمند خود موجبات آزادی تعداد زیادی از زندانیان را فراهم آوردند و در یک و نیم ماه گذشته ۲۰۰نفر از آن‌ها آزاد شدند.

وی افزود، فرهنگ بزرگ منشی، گذشت، کمک به همنوع بسیار خوب در استان جاافتاده و باید کاملا نهادینه شود و این فرهنگ ارزشمند دینی و اخلاقی به کل جامعه بسط پیدا کند و همه خود را مسئول بدانند.

عتباتی افزود، دستگاه قضایی با پشتوانه مردم و مسئولین یک امر بسیار مهم مثل زندان را مدیریت می کند و اگر نباشد حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی مردم عزیز واقعا نمی شود این حجم از زندانیان مالی و غیرعمد را آزاد کرد و دست خانواده های زندانیان نیازمند را گرفت.

شایان ذکر است در انتهای این آئین باشکوه تعداد ۵۰ نفر از زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد و محکومین مالی با دستان دکترعتباتی رئیس کل دادگستری استان و مجیدی دادستان مرکز استان و فتحی مدیر کل زندانهای استان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس