کارخانه تولید رب گوجه فرنگی شادچین راه اندازی مجدد خواهد شد
کارخانه تولید رب گوجه فرنگی شادچین راه اندازی مجدد خواهد شد

به گزارش کلام قلم به نقل از خبرنگار تابناک از هندیجان، عبدالحسن دریائی فرماندار شهرستان هندیجان به همراه سید محمود هاشمی رئیس دادگستری شهرستان هندیجان و مسعود دریائی معاون خود از مجموعه کارخانه تولید رب گوجه فرنگی شارلین بازدید بعمل آوردند. فرماندار شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت : راه اندازی مجدد […]

به گزارش کلام قلم به نقل از خبرنگار تابناک از هندیجان، عبدالحسن دریائی فرماندار شهرستان هندیجان به همراه سید محمود هاشمی رئیس دادگستری شهرستان هندیجان و مسعود دریائی معاون خود از مجموعه کارخانه تولید رب گوجه فرنگی شارلین بازدید بعمل آوردند.
فرماندار شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت : راه اندازی مجدد کارخانه شادچین باید خواست و مطالبه عمومی مردم شهرستان هندیجان باشد چرا که با شروع به کار این شرکت اشتغال مستقیم و غیرمستقیم بسیاری را فراهم خواهد کرد.
وی افزود : همه ی مسئولین شهرستان تمام تلاش خود را برای راه اندازی مجدد تنها کارخانه تولید گوجه فرنگی شهرستان هندیجان را بکار گرفته اند تا در سفر ریاست محترم جمهوری دستورات لازم برای بازگشایی مجدد این واحد تولیدی گرفته شود.
به نقل از تابناک: کارخانه تولید رب گوجه فرنگی شادچین بیش از ۱۰ سال است راکد مانده است و بانک صادرات آن را بدلیل معوقات بانکی مصادره کرده است.