نخستین نمایشگاه مجازی صنعت ایران با موضوع صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
نخستین نمایشگاه مجازی صنعت ایران با موضوع صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

به گزارش کلام قلم، نخستین نمایشگاه مجازی صنعت ایران با موضوع صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به ابتکار شرکت فنی و مهندسی آریا اندیشه صنعت اکسین و موسسه پیشرو بین الملل پردیس با اهداف ارائه آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی روز در حوزه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، آشنایی صنعتگران و کارشناسان صنایع نفت، […]

به گزارش کلام قلم، نخستین نمایشگاه مجازی صنعت ایران با موضوع صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به ابتکار شرکت فنی و مهندسی آریا اندیشه صنعت اکسین و موسسه پیشرو بین الملل پردیس با اهداف ارائه آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی روز در حوزه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، آشنایی صنعتگران و کارشناسان صنایع نفت، گاز و پتروشیمی نسبت به دستاوردهای نوین صنعت، توسعه اشتغال در مقوله صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، ارتقای جایگاه و موقعیت نمایشگاه در منطقه، ایجاد انگیزه جهت سرمایه گذاری در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، کمک به توسعه صادرات تولیدات داخلی در تاریخ ۱۷ و ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۳ به صورت برخط از ساعت ۱۷ لغایت ۱۹ برگزار می گردد.

این نمایشگاه بعنوان بزرگترین رویداد صنعتی و تجاری حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در ایران است که فرصت بسیار مناسبی است تا شرکت ها و سازمان های مرتبط با موضوع نمایشگاه، آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی و فناوری و محصولات خود را در معرض بازدید متخصصان و کارشناسان این صنعت قرار دهند.

علاقه مندان به شرکت در این نمایشگاه بزرگ، می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با پست الکترونیک tsp_eng_tech_co@yahoo.com  ارتباط برقرار نمایند. ضمنا آخرین مهلت ارسال آثار و ثبت نام نیز، ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۳ می باشد.

علاقه مندان می توانند آثار و دستاوردهای خود را مطابق فرمت نمایشگاه به ایمیل iranian_industry02@gmail.com در زمینه های: اکتشاف، حفاری، شرکت های دانش بنیان، شتاب دهنده ها و استارتاپ ها ی صنعت نفت، پکیجهای مورد نیاز صنعت نفت، سرمایه گذاری و مالی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی، محیط زیست، کاتالیست و مواد شیمیایی، فناوری اطلاعات، بازرگانی حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، جوش و برش، فولاد – ورق، لوله و اتصالات، شیرآلات صنعتی، ایمنی و بهداشت و سایر موضوعات مرتبط ارسال نمایند.

شایان ذکر است دبیر نمایشگاه آقای دکتر سید محمدرضا حسینی علی آباد ، رئیس هیئت مدیره شرکت فنی و مهندسی آریا اندیشه صنعت اکسین و رئیس هیئت مدیره موسسه پیشرو بین الملل پردیس هستند. دبیر اجرایی آن نیز آقای مهندس علیرضا محمودی فرد ، کارشناس تحقیق و توسعه شرکت فنی و مهندسی آریا اندیشه صنعت اکسین و مشاور رئیس هیئت مدیره موسسه پیشرو بین الملل پردیس در امور همکاری های علمی و بین المللی می باشند.