برشی از سخنرانی پروفسور آذر کفاش‌پور، عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد، در سومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار در سالن اجلاس سران | علیرضا محمودی فرد
برشی از سخنرانی پروفسور آذر کفاش‌پور، عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد، در سومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار در سالن اجلاس سران | علیرضا محمودی فرد
طبق گزارش کلام قلم، در سومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار، پروفسور آذر کفاش‌پور، عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد، در بخش نشست تخصصی تفکر سیستمی، مفاهیم نوین بازاریابی، سخنرانی خود را با عنوان لایت مارکتینگ ارائه داد. | خبرنگار: علیرضا محمودی فرد

طبق گزارش کلام قلم، سومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار، با حضور جمع کثیری از فرهیختگان، اساتید، محققین، دانشجویان و تیم‌های رسانه‌ای در ۲۲م مردادماه ۱۴۰۳ در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی، برگزار گردید.
پروفسور آذر کفاش‌پور، عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد، در بخش نشست تخصصی تفکر سیستمی، مفاهیم نوین بازاریابی، سخنرانی خود را با عنوان لایت مارکتینگ ارائه داد.


وی تعبیر اصلی لایت مارکتینگ در این کنفرانس را رفع نیازهای اصلی بشریت عنوان کرد و افزود: این تعبیر به عنوان یکی از پارادایم‌های مارکتینگ در حال توسعه است.
ایشان در ادامه افزود: اولین پلتفرمی که لایت مارکتینگ بر آن سوار است اتیکال مارکتینگ با این شعار است که به جای درست انجام دادن کارها باید کارهای درست انجام شود.


وی در این باره ادامه داد: یک تغییر در اولویت‌بندی نسل‌ها در حال شکل‌گیری است که برعکس آنچه که در هرم مازلو، نیاز به خوراک و پوشاک اولین نیازهای بشریت بود، در حال حاضر اولویت در هرم جدید به بازاریابی نوین و هرآنچه که منجر به کمال بشریت شود، تغییر پیدا کرده است.
دکتر کفاش‌پور در این سخنرانی اظهار داشت: نقطه مرجع لایت مارکتینگ، دارک مارکتینگ است که این نوع بازاریابی مخاطب خاص خود را بدون اطلاع رقبای خود هدف‌گذاری کرده و محصول خود را به فروش می‌رساند.

خبرنگار: علیرضا محمودی فرد

  • نویسنده : علیرضا محمودی فرد