انتصاب جناب مهندس علیرضا محمودی فرد به عنوان مشاور مرکز در امور فروش و توسعه صادرات
انتصاب جناب مهندس علیرضا محمودی فرد به عنوان مشاور مرکز در امور فروش و توسعه صادرات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلام قلم، طی حکمی رسمی از جانب دکتر سید محمدرضا حسینی علی آباد ریاست محترم مرکز تحقیقاتی و عملیاتی توسعه تجارت فروش و صادرات، جناب آقای مهندس علیرضا محمودی فرد به عنوان مشاور مرکز در امور فروش و توسعه صادرات در مرکز تحقیقاتی و عملیاتی توسعه تجارت فروش و صادرات منصوب گردیده اند. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلام قلم، طی حکمی رسمی از جانب دکتر سید محمدرضا حسینی علی آباد ریاست محترم مرکز تحقیقاتی و عملیاتی توسعه تجارت فروش و صادرات، جناب آقای مهندس علیرضا محمودی فرد به عنوان مشاور مرکز در امور فروش و توسعه صادرات در مرکز تحقیقاتی و عملیاتی توسعه تجارت فروش و صادرات منصوب گردیده اند.

متن حکم مسئولیت به شرح ذیل می باشد:

استاد ارجمند،

جناب آقای مهندس علیرضا محمودی فرد

با سلام و ادای احترام؛

بنا به تخصص، تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ از تاریخ صدور به مدت ۱ سال به عنوان مشاور مرکز در امور فروش و توسعه صادرات مرکز تحقیقاتی و عملیاتی توسعه تجارت فروش و صادرات تعیین می گردید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از خلاقیت های فردی و ایجاد تعامل مناسب با همکاران بتوانید خدمات ارزنده ای را در حوزه کاری خود ارائه نمایید.

با احترام

دکتر سید محمدرضا حسینی علی آباد

رئیس مرکز تحقیقاتی و عملیاتی توسعه تجارت فروش و صادرات

پایگاه خبری کلام قلم این انتصاب شایسته را تبریک و تهنیت عرض می نماید و  از خداوند باری تعالی توفیقات روز افزون جناب مهندس علیرضا محمودی فرد را آرزومند است.