گفتگوی اختصاصی علیرضا محمودی فرد با جناب آقای دکتر محمد هادی عسگری، پیرامون سومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار
گفتگوی اختصاصی علیرضا محمودی فرد با جناب آقای دکتر محمد هادی عسگری، پیرامون سومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلام قلم، کنفرانس مدیریت کسب و کار، یکی از کنفرانس‌های کاربردی برای محققان، جذاب و موثر در کسب و کار کشور است؛ لذا اینجانب علیرضا محمودی فرد، سردبیر رسانه کلام قلم، با همراهی خانم دکتر ملیکا ملک آرا، در خدمت ریاست سومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار که ریاست انجمن کسب و کار ایران نیز می‌باشند، بوده و گفتگویی اختصاصی با جناب آقای دکتر محمد هادی عسگری درخصوص جزئیات کنفرانس داشته‌ایم؛ مخاطبین گرامی را به مطالعه‌ی متن گفتگو، دعوت می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلام قلم، کنفرانس مدیریت کسب و کار، یکی از کنفرانس‌های کاربردی برای محققان، جذاب و موثر در کسب و کار کشور است؛ لذا اینجانب علیرضا محمودی فرد، سردبیر رسانه کلام قلم، با همراهی خانم دکتر ملیکا ملک آرا، در خدمت ریاست سومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار که ریاست انجمن کسب و کار ایران نیز می‌باشند، بوده و گفتگویی اختصاصی با جناب آقای دکتر محمد هادی عسگری درخصوص جزئیات کنفرانس داشته‌ایم؛ مخاطبین گرامی را به مطالعه‌ی متن گفتگو، دعوت می‌کنیم.

 

 

محمودی فرد: جناب دکتر، لطفا خودتان را معرفی فرموده و از سوابق و تجارب خویش برای مخاطبانمان بفرمایید.

عسگری:

به نام خدا؛ محمد هادی عسگری هستم، دارای مدرک تحصیلیِ دکتری تخصصی در رشته تحصیلی مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی بین‌الملل؛ عضو هیأت علمی رسمی- قطعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن با مرتبه علمیِ استادیار پایه ۲۹ هستم. گزیده‌ای از رزومه بنده شامل این موارد می‌شود:

رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران

نویسنده  ۱۱۵ مقاله فارسی در مجلات علمی داخل کشور

نویسنده ۴۸ مقاله به زبان انگلیسی در مجلات علمی بین‌المللی

نویسنده ۵۲ مقاله در کنفرانس های ملی و بین‌المللی

انجام ۱۰ طرح پژوهشی از سال ۱۳۸۵ لغایت ۱۳۹۸

دارای ۳۵ گواهینامه از کارگاه‌های آموزشی برگزار شده توسط دانشگاه های معتبر کشور

مؤلف کتاب تخصصی بازاریابی صنعتی(انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی)

مؤلف درسنامه های تخصصی دانشگاهی مدیریت بازاریابی بین‌الملل، سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع و مدیریت منابع انسانی پیشرفته

پژوهشگر برتر در اولین جشنواره علمی- پژوهشی اساتید دانشگاه های استان مازندران در سال ۱۳۹۶

پژوهشگر برتر در سال‌ های ۱۳۸۸ ،۱۳۹۱  ۱۳۹۴ و ۱۴۰۲در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن

کسب رتبه برتر علمی ،پژوهشی در اولین جشنواره قلم استاد در سال‌ ۱۳۹۴ در دانشگاه های آزاد اسلامی منطقه ۳ ( گیلان و مازندران)

کسب رتبه برتر آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن در سال ۱۳۹۵

رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران از سال ۱۴۰۰ تا کنون

نایب رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران از سال ۱۳۹۷ لغایت ۱۴۰۰

مدیر انجمن علمی بازاریابی ایران- شعبه مازندران از سال ۱۳۹۶ لغایت ۱۳۹۹

رئیس کمیته روابط بین‌الملل انجمن علمی بازاریابی ایران از سال ۱۳۹۷ لغایت ۱۳۹۹

مدیر گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۳

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران از سال ۱۳۸۰ لغایت ۱۳۸۲

معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد تنکابن از سال ۱۳۸۲ لغایت ۱۳۸۵

مدیر طرح و برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن از سال ۱۳۸۰ لغایت ۱۳۸۲

معاون آموزشی-دانشجویی آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد تنکابن از سال ۱۳۸۳ لغایت ۱۳۸۵

عضو انجمن استادان و نخبگان برجسته نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها

رئیس شورای سیاستگذاری و عضو کمیته علمی دومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار  در  مرداد ماه سال ۱۴۰۲ ( سالن اجلاس سران ) با حضور معاون محترم وزیر و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی

رئیس اولین همایش ملی پژوهش های حسابداری مدیریت با رویکرد کسب و کارهای نوین در سال ۱۳۹۷

عضو کمیته علمی کنفرانس ملی مدیریت، بازرگانی و فروش در سال ۱۳۹۹

عضو کمیته علمی اولین کنفرانس بین‌المللی گردشگری و تکنولوژی  در سال ۱۳۹۹

عضو کمیته علمی اولین کنفرانس ملی آموزش و رهبری  در سال ۱۳۹۱

عضو کمیته علمی اولین همایش ملی پژوهش های حسابداری مدیریت با رویکرد کسب و کارهای نوین در سال‌ ۱۳۹۷

عضو کمیته علمی اولین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار در سال ۱۴۰۰

عضو کمیته علمی دهمین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد، مدیریت و حسابداری در سال ۱۳۹۶

دبیر کمیسیون اقتصاد و بازرگانی شورای اسلامی شهر تنکابن از سال ۱۳۸۷ لغایت ۱۳۸۸

عضو کمیته تخصصی بخش تحقیقات اقتصادی اجتماعی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان از سال ۱۳۹۰ لغایت ۱۳۹۲

عضو شورای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن از سال ۱۳۸۳ لغایت ۱۳۸۴

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد تنکابن از سال ۱۳۸۴ لغایت ۱۳۸۵

مدیر گروه رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن از سال‌ ۱۳۷۸ لغایت ۱۳۸۰

عضو شورای اداری و مالی منطقه ۳ ( استان‌های گیلان و مازندران ) دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۱۳۸۱ لغایت ۱۳۸۳

عضو کمیته ترفیعات سالانه اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن از سال ۱۳۸۰ لغایت ۱۳۸۵

عضو اصلی شورای آموزشی غیر پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن از سال ۱۳۸۰ لغایت ۱۳۸۳

عضو هیئت تحریریه فصلنامه مهارت آموزی ( سازمان فنی و حرفه‌ای کشور) از سال ۱۴۰۰

دبیر تخصصی فصلنامه علمی مدیریت کسب و کار و کارآفرینی

عضو شورای نویسندگان و ناظران محتوایی ماهنامه آموزشی و پژوهشی مهندسی مدیریت از سال ۱۳۹۵ تا کنون

مدیر داخلی فصلنامه مدیریت و چشم انداز آموزش   ( دارای گرید الف از وزارت علوم،تحقیقات و فناوری ) از سال ۱۴۰۰ تا کنون

مدیر داخلی و معاون سردبیر فصلنامه ارزش آفرینی در مدیریت کسب وکار( دارای گرید ب از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ) از سال ۱۴۰۱ تا کنون

مدیر داخلی و جانشین سردبیر دوفصلنامه رویکردهای نوین در مدیریت و بازاریابی از سال ۱۴۰۱ تا کنون

رئیس شورای راهبردی و عضو کمیته علمی سومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار

عضو کمیسیون علمی همایش ملی بازاریابی( رویکرد نوین بازاریابی ) – برگزار کننده دانشگاه فردوسی مشهد

عضو کمیته علمی دومین کنفرانس عصر انفجار تکنولوژی، هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تأمین – برگزار کننده بنیاد ملی نخبگان استان آذربایجان شرقی

 

محمودی فرد: جناب دکتر، لطفا سومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار را برای مخاطبان معرفی نمایید.

عسگری:

پس از برگزاری مطلوب اولین کنفرانس در تاریخ ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ در مرکز همایش های بین المللی وزارت کشور در تهران و برگزاری دومین کنفرانس در تاریخ ۲۵ و ۲۶ مردادماه ۱۴۰۲ در سالن اجلاس سران اسلامی و استقبال قابل توجه علاقمندان به حوزه مدیریت کسب و کار، انجمن مدیریت کسب و کار ایران در تلاش است با همراهی و همکاری دانشگاه ها، مراکز علمی، انجمن ها و نهادهای مرتبط داخلی و خارجی نسبت به برگزاری سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار با رویکرد هوشمندسازی در روز ۲۲ مردادماه ۱۴۰۳ در مرکز همایش های بین المللی جمهوری اسلامی ایران (سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی) اقدام نماید.

انجمن در تلاش است با تکیه بر اهمیت هوشمندسازی بخش های مختلف اقتصادی در کشور، ضمن بهره برداری از نمونه های موفق در این خصوص، اقدامات مؤثر در راستای هوشمندسازی را بررسی نماید.

امیدواریم این تلاش ها و همکاری های وسیع و پر دامنه علمی، به هوشمندسازی کسب و کارهای گوناگون کشور منجر گردد. از این رو انجمن مدیریت کسب و کار ایران از همه علاقمندان و تلاشگران عرصه های مختلف اقتصادی برای مشارکت و همراهی در برگزاری این رویداد مهم علمی، دعوت به همکاری می نماید.

 

محمودی فرد: برگزارکننده کنفرانس، چه شرکت، موسسه، انجمن، دانشگاه یا سازمانی است؟

عسگری:

در سال ۱۳۷۵ به همت جمعی از دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و تلاش و همکاری تعدادی از مدیران ارشد بنگاه های کشور، گام های نخستین برای پایه ریزی یک نهاد علمی غیرانتفاعی متشکل از استادان، دانش آموختگان و دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و دیگر شاخه ها و گرایش های رشته مدیریت، همچنین دیگر

مدیران مجرب دانش آموخته دوره های کارشناسی مدیریت برداشته شد. در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۷۵ ، تاسیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران مورد تایید کمیسیون انجمن های علمی ایران قرار گرفت.

انجمن مدیریت کسب و کار ایران با شماره ی ثبت ۹۶۸۶ در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۳۷۶ نزد اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و فعالیت قانونی خود را تحت نظارت کمیسیون انجمن های علمی ایران (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) آغاز نمود. هم اکنون انجمن مدیریت کسب و کار ایران از تشکل های فعال در کمیسیون انجمن های علمی کشور، شورای انجمن های علمی ایران، اتحادیه انجمن های علمی، فناوری، نوآوری و تجاری سازی کشور و همچنین فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار ایران و … می باشد. چشم انداز انجمن، تبدیل شدن به قطب مشاوره، اطلاع رسانی و تحقیق در حوزه مدیریت کسب و کار در سطح خاورمیانه است.

 

محمودی فرد: جناب دکتر عسگری، اهداف برگزاری این کنفرانس چیست؟

عسگری:

  1. ارتقاء فرهنگ توسعه و مدیریت علمی کسب و کار با تأکید بر هوشمندسازی
  2. تبادل نظر در ارتباط با افزایش نقش، مشارکت، اثربخشی و کارایی دانش آموختگان، طراحان و فعالان
  3. اقتصاد و مدیریت کسب و کار و استفاده از روش های مؤثر در هوشمندسازی
  4. شناسایی کارآفرینان و بهره گیری از دیدگاه های آن ها در نهادینه سازی فرهنگ کارآفرینی و کسب و کار با رویکرد هوشمندسازی
  5. معرفی نوآوری ها و فناوری های کلیدی و هوشمند حوزه اقتصاد و مدیریت کسب و کار
  6. آشنایی و دستیابی به آخرین دستاوردهای مدیریت کسب و کار کشور
  7. معرفی دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، انجمن های تخصصی، طراحان، فعالان مرتبط با حوزه اقتصاد و مدیریت کسب و کار
  8. ارتقاء سطح دانش فعالان، طراحان، محققان، پژوهشگران، سرمایه گذاران و کلیه شرکت کنندگان در رویداد از طریق تبادل نظر
  9. آشنایی با چشم انداز اقتصاد و مدیریت کسب و کار در ایران و جهان
  10. آشنایی با نیازهای روز پژوهشی کشور در حوزه های مرتبط
  11. ترویج تحقیقات بنیادی و کاربردی و شناسایی ایده های برتر و تبدیل آن ها به طرح های سازنده در حوزه مدیریت کسب و کار
  12. توسعه، تعمیق، تعامل و روان سازی ارتباط دستگاه های قانون گذاری، نظارتی و اجرایی مرتبط با حوزه کسب و کار
  13. تعمیق شناخت جامعه علمی و دانشگاهی کشور از چالش های موجود در اقتصاد و مدیریت کسب و کار و جهت دهی تحقیقات و آموزش ها، متناسب با نیازهای موجود
  14. معرفی دستاوردها و تلاش های صورت گرفته در حوزه مدیریت کسب و کار در سطح کشور به منظور توسعه سطح کیفی کالاها و خدمات
  15. ایجاد مزیت های رقابتی دانش فنی و تکمیل حلقه های نوآوری در مدیریت کسب و کار
  16. شناخت چالش ها و تلاش برای رفع موانع توسعه کیفی و کمی کسب و کار و خصوصاً هوشمندسازی کسب و کار در کشور
  17. شناخت فرصت ها و تلاش برای ایجاد مزیت های رقابتی بمنظور توسعه ارتباطات مؤثر و مفید بین المللی در حوزه کسب و کار
  18. برنامه ریزی اجرایی جهت ارائه دستاوردهای علمی در مجامع بین المللی به منظور رشد و توسعه اقتصاد و مدیریت کسب و کار کشور
  19. ایجاد فرصت های شغلی جدید با توجه به حجم بازار تقاضا در حوزه اقتصاد و مدیریت کسب و کار در سطح کشور با تأکید برهوشمندسازی کسب و کارها
  20. معرفی و ایجاد فرصت های کسب و کار جدید با رویکرد هوشمندسازی
  21. معرفی برترین تلاش ها و دستاوردهای سالیانه در بخش های مختلف با حضور و مشارکت متخصصین و سازمان ها و نهادهای معتبر مرتبط

 

محمودی فرد: آقای دکتر عسگری، ویژگی‌های کنفرانس مربوطه چیست؟

عسگری:

  1. تنها رویداد سراسری در حوزه اقتصاد و مدیریت کسب و کار با مشارکت دانشگاه ها، سازمان ها، نهادهای مرتبط ملی و بین المللی که توسط مرجع علمی کشور در این دانش (انجمن مدیریت کسب و کار ایران) برگزار می شود.
  2. ارائه گواهینامه رسمی قابل استعلام انجمن مدیریت کسب و کار ایران (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) به تمامی شرکت کنندگان در رویداد و کارگاه های تخصصی
  3. ارائه گواهینامه بین المللی BRSM به شرکت کنندگان در کنفرانس
  4. شرکت در پنل های ویژه تخصصی و استفاده از مباحث مطرح شده در سخنرانی های کاربردی و راهبردی و مراسم افتتاحیه و اختتامیه
  5. آشنایی با چهره های برتر علمی و حرفه ای در سطح ملی و بین المللی
  6. بازدید از نمایشگاه های تخصصی و حضور در مراسم اختتامیه و معرفی و تجلیل از برگزیدگان
  7. ایجاد روابط علمی و شغلی با سایر شرکت کنندگان در رویداد
  8. دریافت پذیرش مقاله کنفرانس پس از تایید نهایی و حداکثر در ۱۴ روز کاری
  9. شرکت در پنل های سخنرانی و استفاده از مباحث مطرح شده در سخنرانی و پوستر
  10. نمایه سازی کلیه مقالات در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
  11. امکان نمایه مقالات برتر در پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
  12. ثبت و نمایه سازی کلیه مقالات پذیرش شده نهایی در پایگاه علمی سیویلیکا
  13. ثبت و نمایه سازی کلیه مقالات پذیرش شده نهایی در کنسرسیوم محتوای ملی
  14. اختصاص کد ملیCOI به تمامی مقالات پذیرفته شده در کنفرانس
  15. انتشار الکترونیک کلیه مقالات بصورت لوح فشرده
  16. کاندیدا شدن مقالات برگزیده برای انتشار در نشریات علمی همکار انجمن (فرایند داوری مجدد بر اساس شرایط نشریه انجام خواهد شد)
  17. برخورداری از امتیاز علمی ارائه مقاله در کنفرانس بین المللی برای اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه های کشور و همچنین دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی
  18. دریافت بسته کنفرانس شامل کتاب مجموعه چکیده مقالات، لوح فشرده مجموعه کامل مقالات، هدایای کنفرانس و مطالب مفید از جانب حامیان

 

محمودی فرد: جناب دکتر، زمان‌بندی کنفرانس قبل از برگزاری آن، چگونه است؟

عسگری:

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات: ۵ تیرماه ۱۴۰۳

اعلام نتایج داوری مقالات: ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳

برگزاری کنفرانس: ۲۲ و ۲۳ مردادماه ۱۴۰۳

 

محمودی فرد: آقای دکتر، محورهای کنفرانس برای پذیرش مقاله‌های علمی چیست؟

عسگری:

اقتصاد و مدیریت کسب و کار در ایران و جهان شامل زیرمحورهای:

اقتصاد و مدیریت کسب و کار در حوزه های گردشگری، فرهنگی، غیرانتفاعی، سیاسی، هنری، خانوادگی، خانگی، ورزشی، کشاورزی، انرژی، بین الملل، ساختمان، سلامت

جایگاه برنامه ریزى و مدیریت استراتژیک در موفقیت کسب و کارهاى نوین

نظام های اقتصادی و کسب و کار

اقتصاد توسعه و کسب و کار

مدیریت استراتژیک کسب و کار

سیستم و تفکر سیستمى در کسب و کار

مدیریت پروژه در کسب و کار

استانداردها، قوانین مالی و حقوقی کسب و کار شامل زیرمحورهای:

چالش های توسعه کسب و کار در ایران

امنیت اقتصادی و رونق تولید و کسب و کار

مالیات و امور مالیاتی در کسب و کار

حسابداری و نقش آن در توسعه اقتصادی و کسب و کار

سرمایه فکری در کسب و کار نقش توسعه سرمایه گذاری جسورانه و نظام تامین مالی در کسب و کار

مدل های تصمیم گیری سرمایه گذاری جسورانه در کسب و کارهای نوپا

چالش های سرمایه گذاری جسورانه در ایران و جهان

ملزومات اجرایی تامین مالی کسب و کارهای نوپا و پروژه ها

مدیریت کیفیت فراگیر در کسب و کار

مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی سازمانی

مدیریت منابع سازمانی و رفتار سازمانی در اقتصاد و کسب و کار شامل زیرمحورهای:

فرهنگ کسب و کار

آسیب های اجتماعی و فرهنگ کارآفرینی و کسب و کار

روانشناسی و مدیریت کسب و کار

روانشناسی صنعتی و رفتار سازمانی در کسب و کار

مدیریت تکنولوژی، تحقیق و توسعه

مدیریت بازار و بازاریابی شامل زیرمحورهای:

برندسازی در کسب و کار

مدیریت رسانه و ارتباطات در کسب و کار

زبان بدن و فنون مذاکره در کسب و کار

تبلیغات و کسب و کار

بازاریابی دیجیتالی در کسب و کار

آینده پژوهی و انقلاب صنعتی چهارم و پنجم شامل زیرمحورهای:

مدیریت آینده پژوهی در کسب و کار

کسب و کارهای آینده

خلاقیت و نوآوری در کسب و کار

مباحث نوین در کسب و کار

سیستم هاى نوین کسب و کار در ایران و جهان

استراتژى هاى نوین کسب و کار

مدیریت تکنولوژی، تحقیق و توسعه

اقتصاد دانش بنیان و کسب و کار

هوش مصنوعی و کسب و کار

مطالعات نوین در زمینه مدیریت کوانتومی

مبانی فلسفی انقلاب صنعتی چهارم و پنجم

نقش اینترنت اشیاء در توسعه کسب و کار

پرینترهای سه بعدی، خودران ها، بیوتکنولوژی، رمزارزها

زنجیره بستک (بلاک چین) و نانوربات ها

 

محمودی فرد: سازمان و ارکان کنفرانس چگونه است؟

عسگری:

اعضای دوره دهم هیات مدیره انجمن مدیریت کسب و کار ایران در برگزاری این کنفرانس، نقش اساسی را داشته‌اند؛ این عزیزان عبارتند از:

دکتر محمدهادی عسگری، دکتر محمدرضا انبیائی، پروفسور اسداله کردنائیج، پروفسور محمدرضا حمیدی زاده، دکتر مجتبی مالکی، دکتر علیرضا کوشکی جهرمی، دکتر میثم شفیعی رودپشتی، دکتر علیرضا داداشی، دکتر اسماعیل سعادت فرد، دکتر امید اشکانی، دکتر الهه میگون پوری و دکتر اسماعیل غلامی

اصلی‌ترین عوامل ساختار و ارکان کنفرانس نیز عبارتند از:

رئیس شورای عالی راهبردی: دکتر محمدهادی عسگری

دبیرشورای عالی راهبردی: محمدرضا انبیائی

دبیر علمی کنفرانس: پروفسورمحمدرضا حمیدی زاده

دبیر اجرایی کنفرانس: دکتر مجتبی مالکی

رئیس کمیته انتخاب و معرفی چهره برجسته مدیریت کسب و کار سال کشور: پروفسور حسنعلی آقاجانی

رئیس کمیته انتخاب و معرفی پایان نامه برتر دانشجویی مدیریت کسب و کار سال کشور: دکتر سیدسعید میرواحدی

رئیس کمیته اعطای جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال کشور: دکتر اسماعیل سعادت فرد

کمیته انتخاب و معرفی کتاب مدیریت کسب و کار سال کشور: دکتر علیرضا داداشی

کمیته انتخاب و معرفی پژوهشگر برتر مدیریت کسب و کار سال کشور: پروفسور آذر کفاش پور

 

محمودی فرد: جناب دکتر، نشریات حامی کنفرانس، کدام نشریات هستند؟

عسگری:

نشریه علمی مدیریت برند

نشریه مطالعات مدیریت راهبردی

نشریه کسب و کار در ورزش

نشریه پژوهش های مدیریت منابع انسانی

نشریه پژوهش های روانشناختی در مدیریت

نشریه ارزش آفرینی در کسب و کار

نشریه علمی بین المللی اقتصاد مقاومتی

نشریه مدیریت و چشم انداز آموزش

نشریه راهبردهای سازمانی و کسب و کار

نشریه علمی رویکردهای نوین در مدیریت و بازاریابی

نشریه راهبردهای بازرگانی

نشریه علمی مطالعات منابع انسانی

فصلنامه رهیافتی نو در آموزش و یادگیری

 

محمودی فرد: جناب دکتر، برنامه‌های کنفرانس در روزهای برگزاری آن، چه مواردی است؟

عسگری:

ارائه مقالات تخصصی

ارائه سخنرانی های کلیدی (اساتید برجسته داخلی و خارجی)

ارائه سخنرانی های راهبردی (مدیران برجسته کسب و کار)

ارائه سخنرانی های حرفه ای (داخلی و خارجی)

برگزاری کارگاه های تخصصی

نشست های تخصصی ویژه با هدف بررسی مهم ترین موضوعات مرتبط

نمایشگاه معرفی دستاوردهای مدیریتی کسب و کارهای برجسته

نمایشگاه معرفی کتاب های مرتبط با حوزه مدیریت و کسب و کار

نمایشگاه ویژه شخصیت های برجسته دانش مدیریت کسب و کار

اعطای جایزه ملی مدیریت کسب و کار

انتخاب و معرفی کتاب سال کشور در حوزه مدیریت کسب و کار

انتخاب و معرفی چهره برجسته علمی سال مدیریت کسب و کار

انتخاب و معرفی پایان نامه برتر دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری

انتخاب و معرفی پژوهشگر برتر سال کشور در حوزه مدیریت کسب و کار

 

محمودی فرد: جناب دکتر، سخنران‌های دوره سوم کنفرانس، چه کسانی بوده و موضوعات سخنرانی آن‌ها چیست؟

عسگری:

پروفسور اسدلله کردنائیج (دانشگاه تربیت مدرس): مدل تحول استراتژیک دیجیتال در سازمان

پروفسور محمود سریع القلم (دانشگاه شهید بهشتی): چگونه شرکت‌های بخش خصوصی می‌توانند در توسعه ایران نقش‌آفرینی کنند؟

پروفسور محمدرضا حمیدی زاده (دانشگاه شهید بهشتی): تفکر

پروفسور حسین راغفر (دانشگاه الزهرا): اقتصاد دیجیتال در ایران، الزامات، فرصت‌ها و تهدیدها

پروفسور علینقی مشایخی (دانشگاه صنعتی شریف): نقش تفکر سیستمی در مدیریت استراتژیک

پروفسور عبدالحمید ابراهیمی (دانشگاه علامه طباطبایی): تحول بزرگ، از پایداری به بازسازی

پروفسور آذر کفاش پور (دانشگاه فردوسی مشهد): لایت مارکتینگ (Light Marketing)

پروفسور حسنعلی آقاجانی (دانشگاه مازندران): مدل و الگوی جامع راه‌اندازی و ماندگاری کسب و کارها در ایران

پرویز درگی (انجمن مدیریت کسب و کار ایران): چالشهای آینده کسب و کارها و توصیه‌های معلم بازاریابی

دکتر محمود اولیائی (رئیس هیئت مدیره فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار ایران): تاب‌آوری در اکوسیستم پیچیده، منحصر به فرد و چهار لایه کسب و کار ایران

 

محمودی فرد: آقای دکتر، ضمن تقدیر و تشکر از شما به‌جهت اینکه فرصت گرانقدر خود را در اختیار رسانه کلام قلم قرار دادید، تا مخاطبین محترم ما از تجارب شما استفاده کنند، در پایان اگر فرمایش یا نکته‌ای با مخاطبین این گفتگو دارید، شنونده خواهیم بود.

عسگری:

عرض خاص دیگری نیست؛ بنده هم از شما بابت تدارک این گفتگو تشکر می‌کنم.

  • نویسنده : علیرضا محمودی فرد