آشنایی با مهندس حمید ولی زاده، فعال صنعت و دانشگاه
آشنایی با مهندس حمید ولی زاده، فعال صنعت و دانشگاه

به گزارش کلام قلم، حمید ولی زاده، در یک خانواده فرهنگی و متدین در ۲۸ مرداد سال ۱۳۶۰ در مشهد مقدس متولد شده است. او دو فرزند دختر و پسر دارد و پیشه و فعالیت وی صنعت و بطور خاص خودروسازی است. مهندس ولی زاده کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک دارد که علاوه بر حضور در […]

به گزارش کلام قلم، حمید ولی زاده، در یک خانواده فرهنگی و متدین در ۲۸ مرداد سال ۱۳۶۰ در مشهد مقدس متولد شده است.
او دو فرزند دختر و پسر دارد و پیشه و فعالیت وی صنعت و بطور خاص خودروسازی است. مهندس ولی زاده کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک دارد که علاوه بر حضور در ۴ شرکت خودروسازی در سطح کشور، عضو هیأت علمی وابسته دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و مدیر گروه مکانیک خودرو دانشگاه آزاد اسلامی فریمان را نیز عهده دار است‌.
از جمله دستاوردهای علمی او تألیف دو کتاب فنی و مهندسی است که در دانشگاه تدریس می‌کند و تألیف بیش از ده عنوان مقاله علمی و پژوهشی در کنفرانس های بین المللی می‌باشد. دستاورد اجرایی او طی بازه بیست ساله حضورش در حوزه تخصصی در صنعت، عضویت در تیم های راه اندازی، بهره برداری و ارتقای کیفیت در ۴ شرکت خودروسازی می باشد.
علاوه بر این مهندس ولی زاده تعطیلات و اوقات فراغت خود را به باغداری و کشاورزی شخصی می‌گذراند و معتقد است که بعد از یک هفته پر کار در صنعت و دانشگاه، کار در طبیعت و زمین روح و روان آدمی را با طراوت می‌کند و انرژی بسیار بالایی جذب بدن می شود.
ولی زاده به حضور و مشارکت اجتماعی و مسئولیت پذیری اجتماعی بسیار اهمیت قائل است بطوریکه که در چندین دوره و در شهرهای مختلف داوطلب در انتخابات مختلف بوده و در احزاب سیاسی انقلابی کشور در راستای تخصص خود فعالیت می‌نماید.

ارسال کننده گزارش: حسن صادقی یونسی ۱۴۰۳